12.1.06

Ekspress ikka üllatab

Päevatermin: "kündlerasva ja meremua sisse mähkimine. Mõos häste, ku om vaia mügarlidsest kindsunahast valla vai iho sees kihvtõ vällä saiaq". Tegu on parafango kehahooldusega, mis on efektiivne meetod tselluliidi raviks ning organismist jääkainete väljutamiseks. Inga Raitari vahendusel saame teada, et shikaarne spaa-sõnastik on nüüd võrokeelne. Hoi-hoi! Me likey!

Ekspress üllatab veelgi. Kui eelmisel nädalal lugesid kõik veidrat lugu mees-naise ja nais-mehe abielust ning enamik mu tuttavaid pidi tunnistama, et ei saanud seepeale enam mitte millestki aru (arvatavasti oli segadus tingitud osaliselt ka loos kasutatud sugu määravate nimekujude sarnasusest) ning mis pani muuseas nii mõnegi juristi eravestlustes arutlema, kuidas on üleüldse võimalik eetilisusele ja moraalile rõhudes lüüa lokku homoabielude üle, kui seesugune asi (triks-traks, noku otsast ja loori alla!) peaks ometi ühiskonna eetilisuse ja moraali veelgi kaugematele äärealadele jääma, siis nüüd avaldati lugu pealkirjaga "Kirsipuu inglid". Korralik ja asjalik lugu. Ometi sarnaneb layout just nädal varem ilmunud transvestiitabielu layout'ile. Väline sarnasus taotluslik? :)

Kas teile ei tundu küsimus, kas ma bloogin mõtete ülekülluse tõttu, kuidagi kummaline? Või pärimine, et kas mina ilma koma ja töökoha nimetuseta ikka võin avaldada teistsuguseid (ja uusi) mõtteid kui mina koos koma ja töökoha nimega. Justkui piirduks inimese mõttetegevus nende ametikohal genereeritud ideedega. Kas ma kodus võin üldse mõelda?

Ah, see kõik on tühitähi! Oluline on, et täna on Konnakese sünnipäev. Palju õnne pealinnast!

0 comments: