28.1.06

Tallinn-Tartu maantee

Rekkajuhid on idioodid. Ma lihtsalt pidin selle välja ütlema. Vähemalt need, kes Tallinna-Tartu maanteel saja kahekümnega litsuvad ja väikeautosid miskikski ei pea. Ja siis tuleb kuulda Maanteeameti jama selle kohta, et see maantee on kõige paremas korras ning et uusi sõiduridu pole vaja. Ehk et sina peadki lumeklibas maanteepervel ägisema, kui sinust mingisugsed meeletud autorongid mööda uhavad. Sest mina miskipärast ei taha liikluseeskirju rikkuda ja sott kahekümnega Tartusse litsuda. Krt. Nii et - kui mõni rekkajuht seda sissekannet loeb, siis: ära ole idioot, õpi liiklema!
Ja küll inimesed on ikka imelikud - see nending käis mu enda, üksiku maanteehulkuri ja Baleno-mehe kohta. Lapsepõlvest peale olen ma harjunud mööduvat kaubarongi vaadates selle tsisternid kokku lugema. Tegin seda täna ka. Kuuskümmend. Öelge, et ma pole ainus. :)

Ja, palju õnne, armas Emm!

0 comments: