14.2.06

Valentinipäev?

Ahjaa, see Sõbra Päev ju ka veel. Mina nüüd ei tea - minu arvates on iga päev Sõbra Päev. Nii et ei ole minagi eriline rõveroosade magussüdamete kinkija ega oota sääraseid jaburaid vidinaid ka teistelt. Muidugi tegi tuju heaks, kui pärast ülilahedat fotosessiooni (tulemused tulevad peagi, ausõna!) lihtsalt keegi tegelane vaasist roosi haarab ja selle mulle kingib. Lihtsalt niisama. Aga see ei ole seotud mingi sõbrapäevatamise-ninnunännutamisega. Sest minu Sõbrad on iga päev kallid. Lugesin just K-i bloogist toredat luuletust, selle võiks küll üles tähendada:

Sõbrale

Kui sõber kukkus, haiget sai,

siis lohuta ja tee ka pai.
Kui ikka nukker on ta meel,
võid kalli-kalli teha veel.
Ja kui ei lohuta ka see,
siis oma kompvek pooleks tee.

Siinkohal meenusid mulle Henriku soovitatud ja Kaja viidatud bakterikaisukad. Hoopis neid, toredaid kolibaktereid, halva hingeõhu ja gripibaktereid või näiteks ebola tekitajaid, võiks sõpradele kinkida. Okei, huumorisoon peab ka olemas olema. :) Ja S-ile ja M-ile palju õnne sünnipäevaks :)

0 comments: