29.5.06

Vaikus on kuldne...

Mõtlesin tõttöelda, et teen selles va isiklikus bloogimises pausi. Et mida ma siin ikka patran, pigem võiks kätte võtta ja mingit asjalikku ja üldhuvitavat teemabloogi edendama hakata. Aga sellisel juhul peaks end tõepoolest vist põhitöölt lahti võtma, vastasel juhul ei saaks üldse ju kirjutatavasse süveneda. :) Ent siis avastasin ma, et 22. mail avati NYCis 5. avenüül hiiglaslik Apple'i pood ning see lihtsalt karjus selle järgi, et ma sellest sissekande teeksin. Nagu kirjutavad muuilmsed ajaveebid, on see pood lahti 24/7 ning on arhitektuuriliselt üks Apple'i kõige vingemaid poode üleüldse. Pidulikul avatseremoobinal viibis teiste seas loomulikult Apple'i boss Steve Jobs, aga ka Spike Lee, Finesse Mitchell, James Woods, Kevin Bacon, Julianne Moore, Elizabeth Berkeley, Chris Parnell ja paljud teised Mac'isõbrad.



Ja mina? Kus olin mina? Hmm... Okei, Ateenas. See polnud ka just mitte paha valik. Viimaks võttis meid 40-kraadine päike ning mul oli tunne nagu kleepuval Ida-Saksa turistil, kes lääges palavuses mööda suurlinna peatänavaid roomab ning sihitult järjekordset butiiki otsib. Ah, ärge küsige, miks just Ida-Saksa turist... Pilte on nii palju ja nii häid, et ma kohe ei tea, kuhu need panna. Plaadile mahtusid küll, aga miskipärast ei suutnud meie DVD-mängija neid ette vuristada. Ja tulemuseks oli see, et 650 pilti tshillis meie silme eest mööda umbes viie tunniga. Nii annan üheks valikuks hoopis Kareli fotod. Tal on vähemalt veebis ruumi. :) Ja niikuinii jääb mällu enam, kui siia kunagi üles jõuan kirjutada.

0 comments: