10.7.06

Pala-a-v!

Ei, tegelikult ma ei vingu, et palav on. Parem olgu palav kui külm. Aga seesugust kuumalainet mina küll oma eluajal ei mäleta. Kindlasti on olnud, aga ma lihtsalt ei mäleta. Täna näiteks löntsisin leitsakus tööle ja olin veendunud, et kukun kusagil Narva maantee ja Liivalaia tänava vahel surnult maha. Midagi polnud enam ventileerida lihtsalt. Ja linnavalitsus ähvardab ka, et kui ikka tiku maha pillad, siis lähevad pargid ja muru põlema. Ma siis ei pilla :)

Pärnu-käigu jaoks oli see ilm aga mõnus. Sai ujuda ja lihtsalt lõõgastuda. Vesi oli Pärnus kui supp. Tõepoolest, minu viimane merekogemus jääb ikkagi Ateenasse ning Egeuse merre. Ja see vesi oli a) karastavalt jahe (arvestades, et õues oli umbes samasugune tappev palavus nagu praegu Eestis) ning b) soolane. Ma ei saa aru, kuhu on Läänemerest sool kadunud. Miskipärast meenub mulle lapsepõlvest ikkagi Läänemere soolasus... Nüüd on see kõik kadunud. Oh, ma olen nagu vanainimene, kes ütleb, et vanasti oli rohi rohelisem ja meri soolasem. Oehh...

Nüüd tuleb "Suveõhtu Pärnus" kordus ära vaadata (13.25 TV 3s) ning mõelda, mis edasi. Muide, kes tahaks ka meie suvesaateid vaadata, saab seda teha aadressil www.tv.ee. Oleme ilusti olemas TV 3 loetelu all. Ihihi.

Ja Õllesummer, see õudne joomaurgas, sai ka lõpuks läbi. Kahju, et Vanilla Ninja tüdrukuid (respect!) üksnes sellisel labrakal esinemas näeb.

0 comments: