5.8.06

Vaikimisel on põhjus...

Minu vaikimisel on põhjus. Mõjukas põhjus. Ma olen puhkusel. Ja sellepärast ei viitsi ma ka nii palju aega arvutis surnuks lüüa, vaid kooberdan mööda Eestimaa avarusi. Näiteks Peipsi taga või Tartus. Igal pool on tore. Puhkesulestiku aeg paneb unustama jaburused maailmas ja Eestis. Näiteks juutide idiootse otsuse minna naaberrahvast tapma või meie kohalikud poliitmängud, kus igaüks peab käima keskerakondlastel kintsu kaapimas, et presidenditooli poole joosta. Uhh!

Aga kirve pani mind täna haarama hoopis lõbus muusikaprojekt pandora.com, kust saab iga soovija endale oma playlisti koostada ning programmijupike teeb kõik endast oleneva, et sa ikka vaid oma maitse järgi muusikat kuuleksid. Tegelikult olen ma sellest siin varem ka rääkinud. Täna otsisin soomlaste legendaarse Dingo lugusid. Ei midagi! Rahvusvaheline muusikaprojekt pole Dingost kuulnud. Selle asemel pakub ta mulle järgmisi valikuid: Jingo, Wingo, Ringo, Durango, Flamingo... Brr - ei, aitäh!

0 comments: