30.9.06

Kultuuriministri valed

Huvitav on lugeda kellegi Raivo Palmaru alusetuid süüdistusi enda aadressil. Et tal ka aeg lugejakirjade kirjutamiseks otsa ei lõpe, mõtlen kohe. Et talle ka kultuuriministeeriumi avalike suhete osakond ei ütle - aitab nüüd küll, Raivo, teeme nüüd natukene tööd ka! Mõtlen seepeale.
Rääkimata sellest, et selgusetuks jääb, miks kasutab üks minister isiklike asjade ajamiseks teisel eesmärgil ellu kutsutud teenistust. Aga eks kasutan minagi oma kanalit, ütlemaks, et kultuuriminister lihtsalt valetab selliseid avaldusi tehes. Andri Maimets ei ole iial diskrediteerinud ega kuritarvitanud oma ametiposti, pannud kellelegi sõnu suhu, mõtet väänanud või midagi fabritseerinud. Ma olen piisavalt kaua Eesti ajakirjanduses töötanud, et minu allikad minu sõnade õigsust võiksid kinnitada. Vastupidist väites tuleb süüdistajal seda tõestada.
Kui selle juhtumi juurde tagasi tulla, siis esiteks tõendavad tema käes olevad "autentsed" e-kirjad, et minu poolt kirja pandud Margus Allikmaa ja Andres Jõesaare tsitaadid on pädevad. Seda kinnitas minu pärimise peale ka ringhäälingunõukogu esimees Jõesaar. Teiseks hämmastab mind, millisele seadusele tuginedes see härra nõuab kolmandatelt osapooltelt välja kirju ilma minult kui retsipiendilt luba küsimata. End meediadoktoriks kutsuda armastava inimese poolt on säärane teguviis täis küsitavusi.

Heh, üks asi tuli meelde. Tegin eile PM Online'ist kiire screenshot'i, sest uudis, mis räägib koolipoiste tülist, oli väga kummaliselt illustreeritud. Jah, pilt suuremaks klõpsates võis aru saada, et tegu on kaamerasse rusikalööki demonstreeriva noormehega. Ent sel moel esiküljel olnuna meenutas see küll midagi muud.


Hääd laupäeva!
Foto: Toomas Huik / Postimees

0 comments: