9.11.06

Lycka till!

Viimaste päevade sündmused Tallinkis on tõepoolest furoori tekitanud. Täna palus firma oma võõrkolleegidelt vabandust. Netinugised panid seepeale ringkirja liikuma:
From: Enn Pant
To: Silja Line employees
Subject: Lycka Till
---

Hi Svensson,

Sorry!

Enn
Mul hakkas kohe väga lõbus. :) Teinegi ringkiri on täna tuuritamas - kes kasutas seks Orkuti, kes sms-teenuse abi -, ent sisuliselt kutsuvad Uus Sakala ja vennad Rebased avaldama poolehoidu Sakala hoone lammutamiseks. Tunnistan ausalt - andsin endagi hääle.
Ma ei pruugi küll nõustuda ideega see hoone täiesti olematuks lammutada, sest kuldse keskteena võinuks osa sellest majast kas uue hoone sisse arhitektuurimälestisena või isegi kandva osana alles jääda (ja pealegi, algne idee ju oli, et katedraali torn jäetakse alles. Mis juhtus, ah?), ent kindlasti ei poolda ma sellise kolossi tühjana seismist ja kempluste jätkumist. No, kuulge! Mis kasu on linnas tühjalt seisvast kompleksist, kus ulub tuul ning tilgub lagi. Mulle tundub, et paljud maja status quo poolt võitlevad inimesed pole ise sellesse jubedasse mürakasse jalgagi tõstnud. Aga karjujad on kõik kõvad.

Ma tahan Tallinna linna kino, mis lööks kokakoola monopolikino hinnad alla. Ma tahan väärtfilmi keskust. Ma tahan muusikaliteatrit. Mind ajab juba öökima mingisugune niutsumine teemal, et meil pole korralikke kontserdisaale. Laske inimestel siis need ometi rajada!

Muidugi, see improviseeritud Schindleri nimekiri päris kentsakas. Lisaks tõsimeelsetele toetajatele leiab seal järjekordsete eestlastest idiootide vaimusähvatusi: Lasnamäe Tramm, Seen Kärmetoks, Leonid Cheops, Tom Jones, Borat Sagdejev, Kitse Nikkur, Mulla Omar jne. Haa-haa, debiilikutest netinugised.

0 comments: