23.12.06

Jõuluostude aeg

Kui empsilt telefoni teel venna lugemishuvi kohta küsisin, päris ema, et kas mul on nüüd siis viimaks jõul peas. Tõsi - millalgi tuleb jõuluostud muidugi ära teha. Miks mitte siis pärast seda, kui hääde sõpradega on kõht ühiselt jõulukraami täis söödud (armas traditsioon tõepoolest!), shoppama minna. Ma ei tea, miks nad kogu aeg jõulustressist räägivad - mul küll seda pole. Isegi närviliselt tormavaid ja siit-sealt asju krabavaid inimesi vaadates. See on pigem naljakas: las ullikesed tõmblevad, mina ajan ikka oma asja. Minu huviks on pelgalt raamatupoed. Sel aastal on ilmunud nii palju häid raamatuid, et lausa patt oleks neid mitte kingiks osta.
Loomulikult polnud ma ainus, kes nõutu näoga tooteid taga ajas. Üliviisakad müüjad Viru keskuse Rahva Raamatus ainult vabandasid kombekalt, et tulgu ma tunni aja pärast tagasi - siis on uut kaupa juurde tulnud. Kui hiljem Apollo raamatupoes samu raamatuid küsisin (ma ei saa ju siinkohal rõõmu rikkuda ja öelda, mis raamatuid ma taga ajasin. Küll ma pärast ütlen!), siis teatasid nad, et kogu Tallinna peale on ühte neist alles vaid kaks - üks Ülemistes ja teine Kristiines. Lootus seda saada oli ühesõnaga naeruväärselt väike.
Kui tavaolukorras saaks raamatu ka kinni panna ning sellele järgi vudida, siis praegu tuli Apollo müüjataril samuti viisakalt naeratada ja öelda: "Mul pole neile mõtet helistada, vaevalt, et neil on aega telefoni vastu võtta." Mnjah, nagu ühe tänaval nähtud tuttava raamatupoes tuttav oli öelnud: jõulu ajal pole aega isegi pissil käia. :) Vaesekesed. Neile võiks jõuluvapruse eest medali anda.
Mulle võiks ka medali anda. Selle eest, et ma olen Mac'ile truuks jäänud. Täna tuli teha taas üks tagasihoidlik investeering, ostes õunale uue adapteri. Vana otsustas enam mitte töötada. Olin arvestanud nii-umbes-kuuesaja-krooniga. Ja palju läks? 1300 krooni, palju õnne ja häid jõule mulle. Grrr!

Ent Tallinna liiklus - kordan veel - on idiootlik. Siinkohal tervitused bemarijõmmile, kelle numbrimärk on 707ASE ning kes otsustas täna Tallinnas suunatuledeta ridade vahel nõeluda, pidamata millekski ka valgusfoori punast tuld ja tekitades sellega Kristiine juures parajalt liiklusohtliku olukorra. Kavatsen ka edaspidi autonumbrid siia üles märkida. Tervituseks. Ikka tervituseks.


Ja väike lõbus foto Kanal 2 rõdult, kus kõiki möödakäijaid tervitab üks muhe jõuluvanapaar. Kuuldavasti pärinevad need pässid Stockmanni prügikastist, kust nad paari aasta eest päästeti. Muahaha!

1 comments:

Anonymous said...

pisuke täpsustus: pässid päästeti selle aasta kevadel stoki prükast :)