10.2.09

Olen sildid unarusse jätnud

Ühel ilusal päeval, siis kui oli teatavatel tööalastel põhjustel korraks taas vaja Ülemiste City's asuvast riiklikust eksamikeskusest läbi hüpata, jäi mulle Viru keskuse ees silma säärane silt:

Lahe! Keelest veel nii palju, et pühapäeval "Vikerhommikut" tehes rääkis produtsent mulle lõbusa loo sellest, kuidas nad endale uue külmkapi ostsid ning sellega kaasas olnud kasutusjuhendi järgi seda hiljem paigaldada püüdsid. Üks lõbus nõuannne teatas, et "esmalt tuleb külmkapp maanduda". Üks teine oli isegi veel lõbusam, aga see ei jäänud mulle meelde. Pean üle küsima.

Ja eilse-tänase-homse päeva märksõna on "Wind-of-Change". Hea küll, väike keelemäng:

Smaug on igatahes hullumas - eile lõi ta mulle suurest hirmust kõik oma küüned korraga sisse, mistap ei leidunud mu kehal enam peaaegu ühtegi kohta, mis poleks verd voolanud. Grrr!

1 comments:

PETER MULLER said...

Mul on nii hea meel, et kohtasin Dr Adeleke ta aitas mul anda kokkutuleku loitsu minu naine, ta jättis mind ilma tõelise põhjuseta, ta ütles mulle, et ta on tagasi 48 tunni jooksul, minu üllatus ta tuli tagasi ja nüüd meil on parim aeg meie elu koos kunagi tagasi tulles, meie armastus on muutunud tugevamaks kui varem. Kui teil on mingeid probleeme oma suhet palun ärge kartke võtta ühendust nende suur ja võimas arst aoba5019@gmail.com või WhatsApp teda edasi + 27740386124