21.11.05

Lapsed, ärge seda kodus proovige!

Masendav. Vaatan just VH1 saadet "I Want A Famous Face" ja lihtsalt olen keeletu. Unustage ära kõikvõimalikud "Totaalsed muutumised", kus inimesi kannustab soov näha välja lihtsalt natuke parem - okei, olgu see nende otsustada, kas väiksemad kõrvad või kõrgem kulmukaar nende enesehinnangule kaasa aitab -, ent see saade on ikka total disaster! Mida teeb üks 18-aastane latiino Martin? Tahab välja näha nagu Ricky Martin ja kobib lõikusele. Uskuge mind, teid EI lõigataks elades superstaariks, kes "Livin' La Vida Locaga" meeletu müügirekordi tegi. Aga noh, tuleb välja, et mida mina ka tean. Martin ja tema eriti supportiveema on kõigega igati nõus ja tulemusega rahul - mis siis, et sarnasus puudub -, nii et ma peaksin vait olema, eks? Aga ikka ajab mind öökima, kui mulle näidatakse äsja operatsioonisaalist saabunud noorukit, kes joob kõrrega puljongit ja nutab, et miks ma seda küll tegin, äkki see ei parane kunagi ära... Palun, jätke endale need "Naistevahetused" ja "Malaisiad" vms, aga ärge nüüd seda küll kunagi spondeerima hakake, et 15-aastane Anniki end näiteks Piret Järviseks lõikaks või 18-aastane Margus ootamatult Tanel Padari nina-kõrvu-kulme taga nõudma hakkaks. See on masendav.

0 comments: