15.1.06

Ka-a-a-ssid!

"Mulle ei meeldi see kass - ta loeb mõtteid." Tundub, et Jääaja Sid mõtles seda öeldes Smaugile. Ausõna. Olete te näinud kasse, kes koristaks, tapetseeriks ja mööblit paigutaks? Tema teeb seda. Okei, küll oma majas, aga siiski. Asi on nimelt selles, et piisab vaid põrandale suvaline pappkast panna, kui juba on Smaug sellest oma kodu teinud. Sul jääb üle majale vaid uks lõigata. Ja juba ta kolibki sisse. Sõna otseses mõttes. Ja ehitab ja maadleb seal kui põrguline. Uskumatu, aga mulle tundub, et kellelgi on küll hea äriidee kahe silma vahele jäänud: hakata müüma Kasside Päris Oma Kodusid. Põrgusse need nukumajad ja muud hiirte elamud, mida Ameerika loomakauplused täis on: nüüd on aeg kassidele maju tegema hakata. Eriti hale oli see, et ostsin just Aura mahlakomplekti (teate ju küll - kolm mahla ja klaasike sees) ning heitsin selle Smaugile mängida. Aga - üllatus-üllatus, sellel süsimustal paksukesel mahtus kastikesse vaid pea sisse. Nii uudistamise mõttes. Oi, te pidanuks nägema tema solvunud näoilmet A la - no, kuulge, sellisesse ridaelamusse võite oma vanaema elama panna, aga mina siia küll ei mahu. Polnud midagi teha - tuli kusagilt voodi alt suurem kast leida. Nüüd on ta maailma kõige õnnelikum majaomanik. Istub kastis ja keeldub välja tulemast. Ma arvan, et ta paneb parasjagu järjekordset tapeeti seina. Freaky? Igatahes, kui külla juhtute ja Smaugile kinki plaanite, siis mõelge pappkastidele või Kassi Majale. Noh, pappkastis võib olla ju midagi, mis pererahvast rõõmustaks... Näiteks uus televiisor või midagi... :)

Juba ammu pole olnud mul kahte puhkepäeva järjest. Mulle tundub, et olengi üle puhanud. Ega ma muidu poleks eile maja koristama hakanud. Mitte nipet-näpet-koristama, vaid ikka põhjalikult. Viimati säras korter nii eredalt, kui ema külas käis. (Igatahes leidis ta sellisest seosest kuuldes, et peaks sagedamini külas käima hakkama. Täiesti õige mõte!) Ent siiski - mina ja usin koristaja....? Peaks vist rohkem tööd tegema, siis ei jää puhkamiseks aega. :)

Ahjaa, üks asi veel. Olete näinud seda TV 3 reklaami "Kas sina juba vaatad digitelevisiooni?" - või midagi sellist see lause oli? Igatahes kõlab see kui "kas sina juba vaatad riigitelevisiooni?" ETV peaks õppust võtma.

0 comments: