16.1.07

Mõni peesitab Indias

Sellal, kui mina pean mõtlema, et kas järgmise nagina ajal maja koost laguneb ning kui tuule tõttu vihm praktiliselt igast suunast sulle tänaval jalutades näkku löristab, saadab mõni Goa rannalt kadestavkuumi sõnumeid:
"Ilm on sitt - päike paistab pilvitus taevas, hästi soe on, kohisevad lained limpsivad varbaid. Ja kohalik õlu on külm ja ilgelt hea. Negru veel pole, jama päike, ei teind ühe seansiga pruuniks. Aga ma pole jonni jätnud! Õhtul öökluppi mäurama."

"Kas teil on orkaan juba kohal? Meil läheb endiselt hästi. Ilm soe ja kolame ringi ja käime rannas ka paari tunni kaupa, rohkem ei kannata. Homme läheme miskisse kohalikku loomaparki."
Kurat! :) Aga samas, ega ma väga kade ka pole, Kats! Pigem on mul hää meel, et said mõneks ajaks eemale. Mina võin niikaua meenutada lihtsalt oma ootamatut tervisekapsli külastust aasta lõpus Kalevi Spas. See oli ütlemata naljakas kogemus, kus mind rohkem kui poolteist tundi mätserdati ja mutserdati, kooriti vetikatega ja pehmendati roosiveega. Väga naljakas kogemus. Ma nüüd ei tea, kas ma soovitaksin kõigile ligi tuhandekroonist kuuri, aga kui selline võimalus peaks tekkima, siis minge proovige järele. Pärast olin rõõsa nagu beebi. Hea uuele aastale vastu minna. :)

0 comments: