20.3.07

Lush! Lush! Lush!

Hiljuti tegi Tallinnas oma uksed lahti uus kaubanduskeskus Foorum. Olin nii möödaminnes kuulnud, et ka Lush, üks mu lemmik briti brände on seal oma uksed avanud. Tänase imeilusa ilma tõttu otsustasime M-iga jalad selga võtta ja seda ilmaimet oma silmaga kaeda. Ja just nii ongi! Ühtäkki meenus mulle kevadine London ja tuterdamine Covent Gardeni kaubanduskeskuses. Süda läks rõõmsaks ja meel kurvaks. (Pikk jutt!)
Igatahes otsustas Lushi maaletooja ja kaupluse juhataja, äärmiselt sõbralik ja sümpaatne naine, meile oma tootelettide vahel improviseeritud ekskursiooni teha. Kui see on ka osa poe otseturundusest, siis see igatahes toimis. Mina jäin rahule, lahkusin rõõmsalt ja tean, et õige pea on mul sinna poodi taas asja. Vaat nii aetakse äri! :) Eriti meeldis mulle piiga rõõmsameelne vastus mu küsimusele, miks inglased just Eestisse laieneda otsustasid: "Sellepärast, et nad kohtasid mind. Ju siis kõik sobis. Isegi sodiaagimärk!"

Aga muidu on Foorum üks ütlemata õnnetu koht. Tundub, et ilma suurema kärata avatud kaubanduskeskust ei leita veel lihtsalt üles. Kahju, et mul fotoaparaati kaasas polnud - oleks saanud maailma kõige lõbusama pildi inimtühjast Calvin Kleini esinduspoest, mille nurgas asetseva leti taga kükitasid kaks müüjat, klapid peas ja nina juturaamatus. Kuidagi tuleb neil oma aega ju sisustada.

Ning et ilm on eriti ülemeelik esitlen siinkohal ka uut popbändi, mis veel oma nime ootab. Igatahes on selge, et kõik nelikbändid alates ABBAst ja lõpetades Alcazariga peavad värisema, sest me hakkame kohe-kohe albumit salvestama. Pilt on tehtud eelmisel neljapäeval peetud meelelolukal B-party'l Casa Vegetalis, (Kõlab ju lõbusalt?)


0 comments: