21.5.07

Lasnamäe koristati ära

Näe, Lasnamäe linnaosavalitsuse pressikangelane Johannes Merilai tundub olevat mõnel järjekordsel meediakoolitusel käinud. Nii teab ta, et pressiteatel peab olema lööv pealkiri: vastasel juhul keegi seda ei loe. Nii ta siis teatabki heakorrakuust rääkides, kuidas Lasnamäel igasugu talguid korraldati. Ainult et ta pole vist kõrvalise pilguga oma teksti üle lugenud. Vastasel juhul ta ei imestaks, miks säärane pealkiri paljudele nalja teeb.
Nüüd võiks järgneda uus pressiteade, mis kutsub lasnamäelasi üles säilitama rahu, ent siiski võimaluse korral enam mitte koju minema või seda ka taga otsima - nende linnaosa (koos nende kodudega) on lihtsalt ära koristatud. Haihtunud. Ma olen juba ammu mõelnud, et rajatagu sinna hoopis üks tore park. Nagu on Pariisi lähedal see narkarite park... nimi-ei-tule-praegu-meelde. :)

Ja olgu siinkohal kõigile kõhklejatele öeldud: ma ei käi pubides.

3 comments:

Anonymous said...

Tegid mu päeva oma hambutu sapipritsimisega rõõmsaks.:)

Mõtlik mees said...

No mul on hea meel, et sa 56 päeva hiljem pärast sissekannet oma päeva rõõmsaks said. :)

Anonymous said...

Anna andeks, ma ei loe Su blogi igapäevaselt. Ma pean meediakoolitustel ka käima.;)