15.8.07

Tähtis on teha õigeid asju...

... Näiteks kurke korjata, kala püüda ja muru niita. Vaat sellise tarkusetera panin möödunud päevadest kõrva taha. Mitte et ma oleks ühte neist kolmest sel suvel teinud, aga siiski... Mina tegelen selle asemel oma auto- ja telefoniloksuga. Varsti olen autoremondilukksepp valmis ning oskan isegi une pealt öelda, kus kuradi kohas asub sel parsal õõtshoob ja mis puks see tal on. Nii et - näpud õliseks!

Aga et ma lihtsalt puhtfüüsiliselt ei suuda saata kõigile sünnipäevaõnnitlejatele tänusms-i või -meili, siis teen seda oma blogis: aitäh kõigile, kes neil päevil mulle kas Tartusse või Tallinnasse külla jõudsid, et ühiselt mõned tunnid vananeda. (Ja alkoholimüügi keeld võib linnas kuu peale kerida, sest sellise pudelivirnaga võiks kas või oma koduukse ees baarileti lahti lüüa!) Aitäh kõigile neile, kes sünnipäevaöise rokkimise meeleolukaks ja unustamatuks muutsid! Kui Artur pildid kord plaadile sätib, siis saadan teilegi. :) Teate ju küll seda laulu "Sõbrad, teiega on hea..." Aitäh. Aitäh. Aitäh.

Puhkus on juba sellepärastki tore, et saab tegeleda pooleliolevate asjadega. Autost juba rääkisin. Ent ka minu akaatsiapuust öökapiriiulil tolmuv lektüürikiht on nüüd märksa õhem. Saab rannas lesida ja lihtsalt lugeda. Kui just muidu armsate inimestega sinna tshillima ei juhtu (nagu mul õnnestus!) Ning liiatigi saab aja maha võtta ja mõnel vahval kontserdil käia. Nagu eile õhtul, mil Ines ja Dave Benton Mustpeade majas oma armastusduettide kontserdi andsid. Tõsiselt hea muusikaelamus ning tõsiselt võrratu häälte kooskõla. Suur aitäh, Reno! Kuigi oleme ausad - lubatud kahte puuduolevat veiniliitrit ja remontilist õhtusööki jään ma endiselt ootama. :)

1 comments:

Anonymous said...

Hey hey ja kuhu jäävad siis spetsiaalsed tänud :):):)