21.8.07

Kõik puhuvad!

Ja peavadki puhuma! Ma ei tea, kas see oli liikluspolitsei kampaania spetsiaalselt taasiseseisvumispäeva tarvis, ent mulle tundub, et selliseid aktsioone tuleks lihtsalt rohkem teha. Mul pole küll midagi selle vastu, et nina autoaknast välja pista ja konstaablile aparaadist mõni järjekordne null välja puhuda.

Igatahes sai pärast pühapäevaõhtust Vanemuise Broadway-galat (Eesti artistid tegid välismaa omadele tuule alla, super!) ikka väga palju mööda Eestit ringi tuuritatud - ikka Tartusse, varahommikul Tallinnasse ja siis Eismale. Ning viimaks tagasi. Ühesõnaga - rääkida oleks taas väga palju: näiteks veidra nimega Club von Überblingeni avamisest (parimad irvhambad pakkusid klubile eluajaks kolm nädalat) ja paljust muust (Reimo, palju õnne veel kord tagantjärele). Aga ma parem olen vait. Igaks juhuks. Elu on lihtsalt liiga imelik, et seda igal võimalikul hetkel sõnadega koormata.

Kuulake-vaadake parem ühte laulu, mille Liisi Koikson ja Stephen Hansen kontserdil väga vingelt esitasid. See on laulu "The Prayer" originaalesitaja, Celine Dioni ja tema erikülalise Josh Grobani duett. Tegelikult oli originaalis meeshääleks Andrea Bocelli.


0 comments: