3.9.07

Vahva mees, tal palju juttu...

Vahva mees, tal palju juttu,
räägib rohkest', räägib ruttu.
Vestab kokku kõik maailma,
ehkki jutt on mõttest ilma.

Haa-haa! Mulle meenus üks ammune valentinipäev, mil klassiõed kõigi klassivendade kohta luuleread kokku kirjutasid. Ning see luuletus siin käis minu kohta! :) Ma olen päev otsa itsitanud. Ning veel - aplaus ja lilled Tuulile, kel täna oli eetridebüüt. Ja ta oli väga tubli! (Tõsiselt objektiivne hinnang, eksju!) Ning siinkohal viitan videot, mis tänases "Terevisioonis" paljudele silma jäi. Tegu on ansambliga Bat for Lashes ning laul "What's a Girl to Do".



Ja veel "toredaid" uudiseid. Kõmuveeb elu24.ee on leidnud väga "olulise" uudise, milles kirjutab järgmist:
Kõmufotograafid tabasid Luke MacFarlane'i ja Wentworth Milleri koos jalutamas - alguses üritasid mehed piltnikke vältida, kuid mõne aja pärast nad lihtsalt naeratasid ja jalutasid rahulikult edasi. Päeva alguses käisid 35-aastane Wentworth ja 27-aastane Luke Kinkos ja seejärel jõid nad Starbucksis kohvi, kirjutas justjared.buzznet.com. Samuti külastasid nad pisikest galeriid. Luke'i endine kallim oli seriaali «Grey's Anatomy» staar TR Knight.
Lahe - piisab sul ükskõik kellega, ükskõik mis kohas mõnest piltnikust mööda jalutada ning kohe saad paariks. Näiteks meie moodustame Katsiga juba ammu paari - jalutame õhtuti Stockmanni toitu valima. Kuradi kapiabikaasade värk. :)

2 comments:

Anonymous said...

ja ära unusta - meil on ka laps!

Mõtlik mees said...

kuidas ma selle küll unustada võisin?! :)