23.7.08

PPP - perekond Põikpeade päev

Tegelikult tahtsin taas Jaak Joala omaaegseid lugusid ning neist sündinud Koit Toome-Jorma Puusaagi interpreteeringuid kiita. Sõitsime M ja S-iga Viinistusse viimaseid kuulama. Ja see kontsert andis ülihea emotsioonilaksu. Võib-olla oli see ka paigast tingitud - ma polnud kunagi sealsesse Katlasse sattunud. Ehkki pealinna oma on suurem ja mänguruumigi rohkem (tubli-tubli, Eerik!), sobis see duett sealsele lavale imehästi. Ning tagasisõit originaalide seltsis oli samuti muhe.

Kiita tahtsin ka Vapianot Tallinnas Kobarkino vastas, kus sel nädalal vaat et iga päev käinud olen. Et ikka kogu sealne menüü läbi närida ja kõik maitsed selgeks saada. Väärt koht, mis annab "kiirsöögirestoranile" uue tähenduse. Soovitan. Seda enam, et söögimeistrid on nii sõbralikud ja vahetud, soovitavad maitseaineid, selgitavad retsepti ning küpsetavad kogu krempli kokku sinu enda silme all. Eriti meeldis mulle aga tsitaat: "Ei, mina ei taha midagi tellida, ma tulin sind vaatama!" :)

Ometi lõppes päev keskustelus ootamatult arenenud jonniga. Ei taha endki õigustada - no ei ole ma kõige taltsam ja vaoshoitum inimeseloom, eksole! -, aga niisama jonnida ka ei taha. Päev hiljem kindlasti mitte. Põrr-põrr, armastus!

Nüüd pakin asjad, käitun taas iga-aastase laulusalmi "Viikendid veedame kõik Viljandis!" järgi ning lähen folgifestivalile. Muuseas, sel aastal saab folki ka Elioni digiTV-st vaadata. Päris lahe võimalus neile, kes Viljandisse miskipärast tulla ei saa. No vaadake siis ometi. Ahjaa, teine tsitaat veel: "Kui sul peaks tekkima soov mind tervitada, siis ega mina ei keela!"

0 comments: