20.1.09

Mis on "Heade uudiste" mõte?

Milline pühaduseteotus, ma polnudki Maire ja Rutiku "Häid uudiseid" tänini näinud. Nüüd pean tunnistama, et ega ma millestki ilma ka ei jäänud. Palun tehke mulle selgeks, millest see saade räägib? Miks arvatakse, et mulle peaks korda minema ühe suvalise panga rõvepiinlikult mööda laulev koor või miks ollakse veendunud, et televaataja teisipäevaõhtusse passib kõige paremini Tiibeti meditsiinist pajatav vanataat. Nad on kindlasti toredad inimesed, aga milleks raisata niigi nappi rahvusringhäälingu raha selleks, et need inimesed telepurki pista ja kogu külarahvale näitamiseks välja panna? Mulle pole mingi (ei hea ega halb) uudis see, et Mairele saatejuhi töö istub, meeldib ning et ta sooloprojekte naudib. Aga mille pagana pärast on talle siis kõrvale vaja näotut murumütsikest kandvat tötskääbust Emil Rutikut, kes suust misikt asjalikku välja ei aja ning kes passib pigem teise järgu üritusi või lotosaadet vedama. Uhh, nii nürimeelne saade ajas tõepoolest tuju ära.

2 comments:

Anonymous said...

Mina sattusin ka seda saadet nüüd esimest korda vaatama ja olin pool saadet ära vaadanud, kui elukaaslane kõrval hakkas rääkima, et selle saate kohta hommikul kuskil raadios mingit kommentaari kuulis, kus oli ilgutud saate teise juhi, Rutiku saates viibimise mõttekuse üle. Ja alles sel hetkel tähelepanelikult (!) vaadates sain aru, et saatel on jah 2 juhti :)) enne ei pannud tähelegi. Ja ausaltöelda ei saanud mina ka aru, milleks Aunaste kõrvale üldse keegi võtta ja kui, siis miks just Rutiku, kes absoluutselt Aunastega ühte kompotti ei istu. Aga jah, ETV l raha ülejäägid vist...maksavad kahele saatejuhile palka, kuid nähtav on vaid üks :p

Mõtlik mees said...

Just arutasime sõpradega isekeskis, et kui saaks teada Rutiku töötasu, siis võiks arvutada, et mis see tema sõna ka neil päevil maksab; mõtle, kui tuleks välja, et see ongi kõige kõrgemalt tasustatud sõna või lause ETV ajaloos... :)