11.3.09

Jah, me jõudsime kohale!

Teadmiseks lihtsalt neile, kes juba 01-02-03 helistama kukkusid - ei, meie lentokone kihutas viksilt ja viisakalt üle Atlandi ookeani, Islandi ja Gröönimaa ning tõi meid täiesti korralikult ja kombekalt JFKs uuesti maha. Ei mingeid kaksiktorne ega muid ekstsesse... Välja arvatud need, mis tingitud väsimusest ja pikast istumisest. Aga küll me hakkama saame, eks? Ja põhimõtteliselt on kell alles pool kaheksa õhtul ning mulle ei mahu pähe, miks, oo miks küll ma nii kuratlikult väsinud olen ja miks pea endiselt ringi käib. Üks siin põõnab, teine asjatab ja kolmas vudis kesk Chelsea õhtust melu suitsetama. Rajoon on lahe ja melu keskel. No ma siis lähen ka. Suitsetama esmalt. :)

1 comments:

PETER MULLER said...

Mul on nii hea meel, et kohtasin Dr Adeleke ta aitas mul anda kokkutuleku loitsu minu naine, ta jättis mind ilma tõelise põhjuseta, ta ütles mulle, et ta on tagasi 48 tunni jooksul, minu üllatus ta tuli tagasi ja nüüd meil on parim aeg meie elu koos kunagi tagasi tulles, meie armastus on muutunud tugevamaks kui varem. Kui teil on mingeid probleeme oma suhet palun ärge kartke võtta ühendust nende suur ja võimas arst aoba5019@gmail.com või WhatsApp teda edasi + 27740386124