9.6.09

Petetud üürnik pageb kodumajast

Kodus on kõike muud kui vaikne - ehituskära, pidev tagumine, saagimine ja lihvimine on mõtlemisvõime halvanud ning nii tuli mul oma korterist pageda. Vastasel juhul ei saaks ma üldse enam tööd teha. Majarahvaga vesteldes selgus üllatav tõsiasi: võlaõigusseaduse paragrahv 284 isegi luba sääraseid ehitustöid ilma, et elanikele poleks kaks kuud ette teatatud. Aga meile ei teatanud sellest keegi- ühel hetkel olid tellingud püsti ning trepikoja stendil rippus imetilluke sildike sellest, et nüüd siis on fassaaditööd.

Tuleb välja, et Arkaadia-nimeline haldusfirma ei viitsigi eriti seadustest kinni pidada ja üürnikest hoolida. Nii pole ime, et paljud on oma korteritest päeva pealt lahkunud ning teisedki kavatsevad seda lähiajal teha. Võib-olla leidub paarikuised uusüürnike, ent ma kahtlen, et keegi viitsiks ja tahaks nii hoolimatu üürileandjaga majas üldse pikemalt kui paar kuud elada. Mind huvitab, kas neil on tõesti nahaalsust saata juuni eest tavapärane üüriarve. Kui jah, siis sellisel juhul löön küll suuremat lokku kui vaid oma blogis - see on näkkusülitamine. Eriti olukorras, mil on teada, et sääraste hindadega nagu nemad pakuvad, ei leia nad lojaalselt üürilist kusagilt. Olen kuri. Nii hea, et on leidub mõni hea inimene, kelle juures kõrvu puhata.

Täiesti harjumatu vaikus on ümberringi - sirelilõhnast ja rohelusest rääkimata. :)

3 comments:

Anonymous said...

Sa ikka loe enne seadust - etteteatamine on üürileandja, mitte haldusfirma kohustus.

Mõtlik mees said...

no kui üürileping on sõlmitud haldusfirmaga, siis tema ongi seaduse mõistes üürileandja. lepingus pole sõnakestki selle kohta, et see või too firma sõlmib minuga lepingu kellegi nimel.

PETER MULLER said...

Mul on nii hea meel, et kohtasin Dr Adeleke ta aitas mul anda kokkutuleku loitsu minu naine, ta jättis mind ilma tõelise põhjuseta, ta ütles mulle, et ta on tagasi 48 tunni jooksul, minu üllatus ta tuli tagasi ja nüüd meil on parim aeg meie elu koos kunagi tagasi tulles, meie armastus on muutunud tugevamaks kui varem. Kui teil on mingeid probleeme oma suhet palun ärge kartke võtta ühendust nende suur ja võimas arst aoba5019@gmail.com või WhatsApp teda edasi + 27740386124