19.4.07

Welcome To Estonia...

Tere tulemast tagasi kodusele muldrikule! Mul on kuramuse kahju, et arvuti siiski jäädavalt pillid kokku pakkis ning et ma ei saa teile praegu näidata vahvaid filme ja/või pilte meeleolukast Belgia-tripist, kus seltsiks vanad lesknaised, ohtrates kogustes "Will&Grace'i" ning pidutsemised klubides, kuhu ma tõenäoliselt kunagi enam tagasi ei satu, ent kus mul sellest hoolimata endale sissepääsuks klubikaart teha tuli.


Ühes Genti lähedal asuvas Kocorico nimelises klubis valiti tol peavalurohkel reede õhtul (ausalt, ma olin veendunud, et seda maandumist ma üle ei ela - nohust paks pea ähvardas vahelduva õhurõhu mõjul lihtsalt õhku lennata) järjekordset klubimisterit. Tõesti, kõik misterihakatised nägid välja nagu Rolf Roosalu. Noh, mõni oli nagu koledam Rolf, mõni ilusam Rolf. Äkki see on mingi Kesk-Euroopa shnitt, millest ma midagi ei tea... Hmm... :) Võitis igatahes kogu klubirahva lemmik, Rolf number 3. Tema päris nimi ei jäänudki mulle meelde. Ah, kui kahju ! :)

Ning kas te olete proovinud Genti linnaväljakul istudes põrgukuumust leevendada jääkülma shampanjaga? Mina nüüd olen. Või õhtusöögist tulenevat raskust leevendada tervisliku boat-trip'iga pisikesel ja ülimaalilisel järvel? Selle koha nimi oli muide Oud Heverlee. Kusjuures kõige vingemaks aerutajaks osutusin mina - aga see oli ka mõistetav, sest belglased polnud harjunud shvipsus peaga kõikuvas paadis püsima :)


Pühapäevane Gent oli üleüldse mu vaieldamatu lemmik, sest see linn näeb välja nagu nukumajade laguun; linnaelanikud veedavad oma aega sellega, et tõmbavad selga maailma kõige jaburamad kostüümid ja kukuvad võistkonniti ümber kanali jooksma, endal käes kandik, mille peal veiniga täidetud klaas. Võidab see, kes suudab kõige vähem muidugi maha valada ja ümber kanali kõige kiiremini joosta. See oli tõepoolest üks naljakas võistlus!


Aga minu tervitused lähevad Frangile, Christianile, Annikale, Lynile, Dieterile ja eelkõige Kristole, kes mind kõik need päevad välja kannatas, viisakalt võõrustas ja kes mulle uute teleseepide headust tutvustas. Superluks! Olen kui või sees, päikest saanud, puhanud ja jõlerõõmusõnnelik. Okei, kodumaal on rõõmustamiseks põhjusi teisigi... :) Teistele riputan siinkohal tervituseks üles Jennifer Saundersi ja Dawn Frenchi ülilaheda sketshi Britney Spearsi ja Madonna ühisvideost. Muahaha!

0 comments: