24.11.07

Vaenlane number üks? :)

Niimoodi võib tänasest Postimehest minu kohta lugeda - ERRi "ilmselt vaenlane number üks". :) Mnjah, mis seal siis ikka - teeme aga oma tööd edasi ning tervitame siin täiskuu-varahommikuselt raadiokuulajaid.

See nädal on üldse üks põnev nädal olnud. Ei pääse me mööda järjekordsest rahvusvahelisest valge kampsiku päevast (mitte segamini ajada valge kepi päevaga), mis oli 21. novembril. Kes teavad, need teavad. Sellele järgnes aga ülivahva meediapäev Eesti koolinoortega, kus neile uudisteooriat õpetasin ning neid uudiseid kirjutama panin. Midagi nii vinget pole ma tükk aega kogenud - põlevate silmadega auditooriumi tänu ja imetlust, nii et mul kohati piinlikki hakkas. Igatahes on mul hea meel, et meediast ja ajakirjandusest huvituvad noored pole kuhugi kadunud. Mis siis, et Tartu Ülikool ajakirjanike koolitusega enam ei tegele. Siis võtame aga ise oma kaasaegsetega härjal sarvist.

Ja minu hommikused tervitused lähevad eestiekspressilikult tituleeritult "meedianoortele" ehk minu kolmele kuriteokaaslasele meediatandril. :)

0 comments: