1.4.08

Tudish Piip? Nagu mis mõttes?

Ma kujutan ette, et Age McCannil võis päris lõbus olla Rimi turundusosakonda veendes, et parim võimalus rahvalt veel rohkem raha kätte saada, on välja mõelda midagi eriti idiootset - noh, näiteks midagi onomatopoeetilist - kaup kassalindile "tudish" (mis mõttes?) ja kassiiri naeratuse alt läbi "piip". Ei tahaks uskuda, et kõik ühteviisi ebakained olid, kui seda kampaaniat välja mõtlesid. Ma siis lähen nüüd "tudish" poodi "piip" ostlema. :) Head esimest aprilli ja jumaliku ilmaga alanud kevadenädalat! "Kes 1. aprilli alguses tünga saab, sellel läheb päev korda," teatas Tom teles.

1 comments:

Anonymous said...

Mina arvan, et kampaania oli äärmiselt hea tähelepanu äratamise mõttes - kõik vaatasid ja keegi ei saanud aru. Aga meelde jäi! (Erinevalt Mammutipäevad vms traditsioonilisest). Ent samas edaspidises elutsüklis on tegu ebaõnnestunud kampaaniaga: "Lähen laadapäevadele ja hulludele päevadele" vms on hea öelda, erinevalt "Lähen....ee.. tudish piipima" :) :) Seega treilerifaasis super, edaspidi elujõuetu - nii arvan mina selle kampaania kohta.