12.5.08

Absoluutselt!

Milline veidralt armas nädalavahetus. Värske salati ja "Laululahinguga". No mis teha - töötegemine lihtsalt ei sobi mulle. :) Eile Katsiga kodu poole jalutades pidi meist üks ülbe bemm üle sõitma. Kats nentis seepeale, et BMW-dele ei olegi pidureid sisse ehitatud. Mõni minut hiljem tuli mul ühel järgmisel ristmikul sama tõdeda - olgu fooris või punane tuli, mis teha, põmmpeabemmid lihtsalt ei peatu. Nii kahju, äkki peaks BMW ehitajatele vihjama, et pange ikka pidurid ka oma autodele kaasa. No nii igaks juhuks. Teistest on kahju.

Hommikuselt raadioeetris istudes sattusin ETV "Erisaate" koduleheküljele. Ma polnudki nende anagrammofonist kuulnud:

Vabariigi Valitsuse ametlik anagrammofon:
ANDRUS ANSIP - PARUN ISSAND
IVARI PADAR - PIIRAV RADA
URMAS PAET - PETA SURMA
TÕNIS LUKAS - SÕIN KALTSU
SIIM-VALMAR KIISLER - MARKSISMI RAVILEIL
JAANUS TAMKIVI - MATKIV SIUNAJA
JAAK AAVIKSOO - SAJA VAIA KOOK
LAINE JÄNES - NÄLJA ESINE
JUHAN PARTS - PUHJA NARTS
HELIR-VALDOR SEEDER - ORELLEHISED VARRED
MARET MARIPUU - ERI TUUMAPARM
REIN LANG - LANGNIRE
URVE PALO - PELUORAV
JÜRI PIHL - JÜRI PIHL (see nimi on meie hinnangul valmis anagramm).
He-he! Ahjaa, ehkki ma pole suutnud end kokku võtta, et Hispaania (Barcelona, seejärel Kataloonia, Aragoni, Navarra, Baskimaa), Lõuna-Prantsusmaa ja Andorra seiklustest pajatada, vihjan, et pildid on vähemalt üleval. Kel huvi, kiigake Nagisse. Igav meil seal vähemalt küll ei hakanud. Nojah, mulle, valgenahalisele põhjaeuropiidile piisas jubas Hispaania mõnusast päikesest (mis siis, et Andorrasse küttes langes õhutemperatuur nulli lähistele ning ehmatas mu mandlid päris ära). :) Oh, elu elukest!

0 comments: