23.8.07

Visake mind prügiga välja...

Minu juuksurisalongi naised on shefid - alati, kui nende juures käin, pilluvad piigad sääraseid pärle, et vats vabiseb. Näiteks eile kuulsin tõetera, et need Tallinna tänavatel laulu löövad õnnetud grishnaiidid on nagu trammid: käivad kilinal-kolinal oma rutiinset trajektoori mööda ning kui alguses ka on pisut häirivad, harjub nendega lõpuks ära ning nii ei pane lõpuks tähelegi, et nad akna tagant mööda lähevad. Tõeterale lisandus veelgi olulisem tähelepanek: miks nad küll oma trajektoori ja kõnnakut kunagi ei muuda. Ehk oleks teistel tänavatel ka mõni nende austaja, kes ei teagi, et nad kusagil Narva maanteel paarutavad.

Kui ma järgmine kord juuksurisse lähen, lubasid nad mulle rääkida maitsvate moosisaiade kahjulikust mõjust kehakaalule ("Ausõna Andri, sina võid süüa palju tahad, aga paksuks ei lähe!") ja sellest, kui hea oli Kubija ökospaa.

Ja siinkohal üks veider kahekõne Elioni esindusest Hyperrimist. Ma saan aru, et teenindussalongid on uhked oma programmide üle, kuid tõesti - p a l u n!
- Vabandage, tulin küsima, kas mu telefon on parandusest tagasi tulnud. Vajan seda.
- Hmm, mis teie nimi on?
- Maimets.
- Üks hetk. (Tütarlaps klõbistab arvutit.) Ei. Ei ole vist veel.
- Aga saate te ehk küsida, kaua võiks veel aega minna. Vajan oma telefoni.
- Kas teil seda paberit ei ole kaasas, kus töökäsk peal on?
- Ei, aga kas te ei võiks oma töökotta helistada ja lihtsalt küsida?
- (Tähtsalt.) Ei, meil on selleks programm.
- Et Elion enam inimliku suhtlusega ei tegelegi?
- No meil on programm.
- Aga teil on endal ka see töökäsk ju olemas, kirjutasin mitmele eksemplarile alla.
- Meie saatsime selle töökäsuga paberi ju minema.
- Aga kui ma selle töökäsuga paberi ära toon, mis te siis teada saate? Seda, et telefon pole veel tulnud.
- (Nõutult.) Jah.
Eile käisin tööl. Küll alguses niisama vaatamas (ega siis puhkavat inimest kohe ära ehmatada ei või). Ausõna, tuju läks heaks. Tahan juba seda tööst tulenevat rutiini, kohustuslikku ärkamist ja päeva planeerimist. Kardan, et kui ma veel pisut puhkan, siis ma ajan kõik armsad inimesed maailmas hulluks. Aga seda ma ei taha.

3 comments:

Anonymous said...

Saatepabereid tõesti esinduses ei arhiveerita.

Kui remondimeestele helistada siis raiskab see ju nende aega. Kõigepealt sorivad paberites \ programmides ei maimetsa telefon üles leida, siis vastavad sulle, siis mõtlevad mis tegevuse nad pidi sinu pärast pooleli jätma ja kuidas seda jätkata.

Life is a bitch.

Mõtlik mees said...

Bitch my ass! Igaüks tehku oma tööd, eksju. :)

Kätlin said...

Hahahaa, kus selline juuksurisalong asub?